2014. augusztus 1., péntek

My makeup lesson - tutorial and tips



Nos ez a posztom magyarul lesz mert úgyérzem ezt most jobb magyarul írni. ^ ^ .. attól függetlenül hogy a cím angol ^ ^;;

Az egész egy egyszerű leszólítással történt, egy srác az Allee plázában a LE MAQUILLAGE shop mellől leszolított hogy csak fél másodperc lenne mondom oké, nem értettem egy rohadt szót amit mondott konkrétan motyogot a gyerek de nagyját csak csak megértettem. Egy sminkoktatásra írt fel , elkérte a számom, irányítószámom és a korom. A koromnál megint motyogott valamit nem értettem mit csak h "jóvan belefér" amit akkor nem értettem mit jelent.

Nos teltek a napok majd kaptam egy telefonhívást hogy másnap mennék-e a Westendbe az oktatásra mondom oké. Nem szerencsésen érkeztem mert elaludtam mert a telefonom ahhoz képes h felraktam tölteni lemerült (!) de szerencsére előtte felhívtak, el is mondtam mi a helyzet kb egy fél órát késtem DE mikor odaértem egy nőt sminkeltek pont .. akkor gondoltam hogy talán nem is volt baj hogy késtem ? Telt az idő én következtem, a nő fura volt olyan hidegen viselkedett velem, arra gondoltam hogy azért mert fiatal voltam mert később egy idősebb hölgy is bejelentkezett és vele úgy beszélt mint egy kisgyerekkel. Azért gondoltam h a korom volt a viselkedésének az oka (én nem az hogy késtem mivel szerintem nem is tudta mikor érkezem kb) mivel míg vártam a másik hölgy aki ott volt és beszélgettük, ő is kérdezte a korom és elmondta hogy ezt 23 éves kortól lehet ezt igénybevenni. ahaaa

Az oktatás véget ért ami konkrétan annyi volt hogy ő csinált valamit én leutánoztam. Na de a vége volt az érdekes, úgy volt hogy ez ingyenes, aha ingyenes a faszt a végén vegyél szépen abból amit a fejedre kentek. Úgy kell elkélpzelni mint egy termékbemutatót. Lehet hogy csak ebbe én nem voltam erőszakos hogy eljöhettem volna üres kézzel de vásároltam (amit nem bántam meg) mert addig alkudoztunk h viiiiszonylag jó árt értünk el, és cserébe hozzácsaptak egy 3 órás képzést. Mondom fasza.

 



Jött is a hívás mehetek. Rövidre zárva itt már tanultam új dolgokat lejebb le is írom őket hátha más is hasznosítja. A sminkelés mivel itt is megmutatta a technikát és mi készítettük el a saját sminkünket. Minden jól ment a hölgy kedves volt értette a dolgát. Na de a vége, mint első oktatás detto. Direkt mikor a hívást kaptam kérdeztem ugye semmi anyagi vonzata nincs mondja peeersze... Na de itt már egy VIP tagsággal lettem volna több. Ami durva volt hogy kb 32.000 ft-ért akart adni nekem 3 púdert. hát anyád ennyim nincs helyette egy naaaagyon szép színű rúzst vettem (amit szintén nem bántam meg) és a 2 lány aki a pénztáros volt nem tom hogy rólam beszélt vagy valaki másról de pofánvágtam volna olyan beképzeltek voltak.





  
Nos ennyi volt az élményem ezzel a márkával annyira nem ájultam el tőle mert kb csak azok a termékek voltak a legjobbak amiket vásároltam, a szemhélyfesték semmivel nem volt másabb mint egy essence vagy avon szemhélyfesték, és a avon+garnier bb alapozóm keveréke szerintem veri az övükét. Igaz ami igaz a vásárlásnál filóztam nem kevesett hogy vajon tényleg nem kellett volna megvenni vagy meg kellett volna szökni xD de végeredményben hogy újítsak és ápoljam a bőröm szükségvan ezekre. és nem lehet folyton őrizgetni a pénzt, ha nem erre akkor valami másra ment volna el. DE ha le is szólítanak és jelenleg nincs kéznél max 10.000 forintod hirtelen kezdj el angolul, németül vagy amilyen nyelven tudsz beszélni vagy utasítsd vissza mert amint mondtam ez olyan mint egy termékbemutató.



 ~ ééés most jöjjenek a tippek  ~

  • Az alapozó és primer nagyon fontos - a primer kiegyenlíti a bőrt az alapozó egy vedőhálót képez a bőrön ami védi a város koszos levegőjétől. Ezáltal egy egységes és sima felszínt biztosít a sminkhez.
  • Egyszerű nyári smink - primer és púder ami fixál
  • Tehát ellehet mondani hogy az alapozó fontos hogy védve legyen az arc,  de nem kell túzásba esni a lényeg hogy vékony rétegben legyen de fedjen mindent az arcukon
  • Az arc tisztítása - egy tisztító hatású lemosó (ami lúgos) majd utánna egy tonik (ami savas) így a bőr ph értéke nem borul fel és mindenek után egy hidratáló hogy a bőr ne húzodjon
  • ajakápolás - az oktató szerint a labello és hasonló termékek kiszárítják a terméket (kőolajból készülnek) és a rúzst és szájfényt ajánlotta helyette
  • az arc  radírozása - elég hetente egyszer max 2x ha sminkeléskor észreveszünk még elhalt bőrrészecskéket, mert ha többszőr tesszük a bőrünk védekezni fog ennek eredményeként zsíros lesz a bőrünk

~ ééés most jöjjön maga a sminkelés ~


Az arc
  • Arctisztítás - az oktató babatörlőkendővel tisztított, én személy szerint arctejet használok
  • Korrektor, zöld a pirosságot tünteti el, a vörös szín szemkarikrára
  • A primer alá nem kell hidratálót használni
  • Majd alapozó - amit ecsettel viszünk fel az arc közepére és kifelé kezdjük eldolgozni egészen a nyakig és a megfelelő színű púderrel fixálni






Szem és szemöldök


  • majd a szemöldök festése ha szükséges, a hézagok kitöltése


  • majd ezek után a szem festése - 3-4 színt haszáljunk ahogy nekünk tetszik
  • egy alapszín ami általában egy bőrszínű szemhélyfesték vagy korrektor amit teljesen befesteni a szemöldök csontra is
  • ha valaki sötét színeket használ akkor púdert kell vastagon a szem alá tenni hogy a felesleg ne fogja össze a már kész alapozót
  • majd jön a kitöltő szín ami a fő szín amit használni szeretnénk, felhelyezéséhez kövessük az ecsettel a szemgödröt valamint a szemhélycsontra nem kell
  • ezek után egy kontúr kell ami egy vizzel elkevert szemhélyfesték lehet - ezt a kézfejen ki kell próbálni hogy megfelelő állagú legyen - vagy ami szerintem szintén megfelel az a szemceruza vagy tus
  • tipp: ha 2/3 ig fested a konturt a szem alatt akkor nappali sminknek felel meg, ha teljesen akkor esti továbbá 1/3 ig a kontur kicsinyíti a szemet
  • majd a mélyítő szín amit fordított c alakban festük fel maj elsatírozzuk a szélét hogy ne legyen túl éles a széle (a rajzon látod hogy ^^)
  • tovább a szemcsontra és szemzugba highlighter 
  • szemspirál: szempilla tőtől kezdjük majd ziczac és végighúzzuk
  • ha alamit elrontunk ne az ujjunkkal húzzuk el hanem fülpiszkálóval tüntessük el
 



  •  az arc pirosítása: elöszőr highlighter járomcsontra, majd pirosító, és a csontosító (ez használható orra , homlokra és ál alá)













Ennyi lenne remélem használható adatok ^^



k,bye






képek: http://design.tutsplus.com/articles/the-differences-between-male-and-female-portraits--vector-14954
 http://www.femina.hu/szepseg/a_tokeletes_szemoldok_aranyszabalyai/szemoldok.jpg
http://m.cdn.blog.hu/ma/makeup/image/rejtett_szem_sminkelese.jpg


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése